Naši zaposlenici i kultura poslovanja

Our People and Culture

Naša priča Veza između ljubimaca i ljudi doista je jedinstvena. Izgrađena na zajedničkom druženju, iskustvima i ljubavi, potvrđuje naše uvjerenje da kada se ljudi i kućni ljubimci povežu, život postaje bogatiji. Zato već više od 125 godina razvijamo brend hrane izvrsnog okusa koja poboljšava život mačaka i pasa svih dobi i stilova života.

Naš portfelj omiljenih robnih marki svaki dan dopire do milijuna ljudi. Širokim rasponom cijena i nutritivne kvalitete; od dobre do iznimne; brinemo se da potpuna i uravnotežena prehrana bude dostupna svima.

Kao ljubitelji i vlasnici kućnih ljubimaca, znamo kako kvalitetna prehrana kućnim ljubimcima i njihovim vlasnicima može pomoći da zajedno žive sretnije, zdravije i duže. Stvaranje bogatijih života za kućne ljubimce i ljude koji ih vole ono je što radimo najbolje i zbog čega postojimo.

Kućni ljubimci i ljudi bolji su zajedno.

Naša svrha
PURINA® globalna svrha je: Stvaranje bogatijih života za kućne ljubimce i ljude koji ih vole. Naša svrha temelji se na našoj tradiciji i uvjerenju: kada se kućni ljubimci i ljudi povežu, život postaje bogatiji. To odražava našu stručnost i svakodnevno motivira naše ljude.

Naša ambicija
Naš pristup je slušati naše dionike te shvatiti što im je najvažnije, koja pitanja imaju i na koja područja žele da se usredotočimo na lokalnoj i europskoj razini, kako bismo bili tvrtka za brigu o životinjama broj jedan u Europi.

Naš pogled
Dok se razvijamo i transformiramo tvrtku PURINA® iz tvrtke za hranu kućnih ljubimaca u ekosustav za brigu o kućnim ljubimcima, istražujemo nove načine kojima ćemo vlasnicima i njihovim ljubimcima dati najbolja iskustva i obogatiti njihove živote.

Samo kombiniranjem naše stručnosti u proizvodnji hrane za kućne ljubimce i snage portfelja s novim poslovnim modelima i partnerstvima, pomoći ćemo većem broju ljudi da iskuse nevjerojatne dobrobiti kućnih ljubimaca.